HUMOR PARA EL FIN DE SEMANA

El día que me prexubilé, sentime el home más feliz del mundo, por fin diva poder vivir sin madrugar. Pero la mujer mía pensaba otra cosa y ya el primer día, subiome la persiana a les 8.
Arriba que tengo que facer la cama.
Cagunmimantu, las 8 y ya tenía que facer la cama.
Fui pal salón, tírome nel sofá y diz:
¡Qué faes ahí tirau¡. Llarga que tengo que pasar la aspirador. ¡Que ye!, ¿pienses pasar to la xubilación tirau nel sofá?.
To la xubilación, …. ¡¡Si llera el primer día!!
Pa nun reñir entame a dir de paseo, garré amigos y ahora somos unos… 23. Vamos tos xuntos. A les 9 ya nun hay quien ande, ta petao de gente. Así que empezamos a madrugar cada vez más y ahora ya nos levantamos a les 5 y media,… ¡¡pa poder caminar tranquilos!!.
Vuelvo pa casa, aséome y al volver salir, ya desde el primer día, dizme:
de la que vienes trai-el pan, anda, cariñín
Luego fueron los tomates, les patates... To lo que se-i olvidaba a ella. Ayer fízome encargau general de compras.
Ahora tengo que facer la compra y quier que gaste poco, así que:
l’azucar voy compralo nel Alimerka, l’áceite en Mercadona, el detergente en Prica, la fruta en Corte Inglés, los yogures en Dia, y los arbeyos…, los arbeyos nel Árbol.
A los amigos míos paso-yos lo mismo y como somos prexubilaos, que no tontos, separámonos en grupos y vamos ca grupo pa un yau, pa ganar tiempu, luego repartimos les coses y facemos cuentes.
A les 11 tócanos la revisión de obres, tenemos controlaes 18. Vamos payá y apalancamos los 23 pa un yau de la obra. Nel centro, que yel mejor sitiu, no podemos ponemos, eso ta reservao pa los más vieyos, los más antiguos…, Los Xubilaos.
Ayer un xubilau de banca dixo que taben mal puestos unos ladrillos, ¡¡armose la de Dios!!.
Nel grupu míu hay un que fue albañil y dixio-i:
Tú que sabrás..., faltosu, si siempre tuviste nel banco calentando el asientu la silla. Sabrelo yo, que soy albañil.
Y diz el otru:
 Que soy no..., dirás que fuiste.
Ye lo mismo, eso nun se olvida nunca. Ye como andar en bicicleta.
A las 6 ya me tan llamando, la muyer y la fía, padir de cursillos.
¿Qué ye hom?. ¿Vas tar prexubiláu sin facer ná?, ¡ atrófiate la cabeza!.
Así que: llunes y miércoles tengo interné, martes y xueves, encaje de bolillos y el vienres,… el vienres, baile.
A les 10, después de cenar, siéntome nel sofá y caigo fritu. Ye entonces cuando siento un codazu nel yombu…
¡Venga, vete pa la cama que ya tas roncando!
Non, ¡¡si debes tar derrangáu de tar tol día olgándola




















0 comentarios: